Baum-App Gelsenkirchen voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Baum-App Gelsenkirchen Overzicht

Welkom bij de "Baum-App Gelsenkirchen" van GELSENDIENSTE en de stad Gelsenkirchen! Deze app biedt een overzicht van de boombevolking in de stad, met uitzondering van gemeentelijke bossen. Met bijna 70.000 bomen in de database, waaronder ongeveer 26.000 straatbomen, kunt u gedetailleerde informatie verkennen over de soort, grootte en plantjaar van elke boom via de interactieve kaart.

Bovendien kunnen gebruikers zich als sponsor voor het water geven registreren in de app om GELSENDIENSTE te ondersteunen bij het water geven van de bomen, vooral tijdens langdurige droge periodes. Door uw favoriete boom op de kaart te selecteren, kunt u eenvoudig een sponsor voor het water geven worden door u te registreren met uw e-mailadres.

Het verzorgen van jonge bomen is cruciaal, en uw dagelijkse waterinspanningen van 10 tot 20 liter per boom kunnen aanzienlijk bijdragen aan het behoud van het groen van Gelsenkirchen, het verbeteren van het stadsbeeld en het bevorderen van een gezonde stedelijke omgeving. De app streeft ernaar te evolueren met feedback van gebruikers en suggesties voor toekomstige verbeteringen. Deel uw gedachten en ideeën voor verbeteringen via e-mail op

Programma is beschikbaar in andere talen

Baum-App Gelsenkirchen voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Baum-App Gelsenkirchen

Heeft u geprobeerd Baum-App Gelsenkirchen? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.